Bangladesh.reismee.nl

Just arrived!

Na een hele lange vlucht ben ik eindelijk aangekomen in Dhaka, Bangladesh. Ik heb onderweg heerlijk geslapen want ik had drie stoelen voor mijzelf en op de vlucht vanuit Dubai ben ik getrakteerd op een heuse sterrenhemel in het vliegtuig. Lekker fout maar wel heel leuk. Mijn eerste indruk doet me qua 'puinhoop' een beetje denken aan Thika, Kenia en qua 'groen' aan Maleisië. Op de airport van Dhaka wemelt 't er van de mensen en staan er lange rijen met volle karren en jankende kinderen. Eén voordeel; wij 'westerlingen' worden als ware prinsessen onthaalt en mogen via de VIP desk de menigte passeren. De eerste nacht brengen we door in een hostel in de stad. Het is niet echt veel soeps maar de drie stapelbedden in mijn kamer zijn onbemand dus dat is wel zo prettig. Ik douche wat, mail die en diegene en start net voor het slapen gaan mijn Twitter maar weer eens op. Morgen vertrekken we vroeg, na het ontbijt bij Bengaalse vrienden, richting de binnenlanden van Bangladesh dus wie weet wanneer ik weer eens wat van me laat horen. Toedeledoki!

Reacties

Reacties

Jacqueline

Masja,Fijn dat je goed aangekomen bent.
Heel veel reis plezier!!!!

Erwin Bik

Hi Mas, goed om te lezen dat alles goed gaat en dat je ondanks je zere knie en je enorme hoeveelheid bagage toch goed bent aangekomen. Maak je om ons geen zorgen, wij maken alleen maar ruzie met bloemkool, wekkers en wasautomaten :-)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!