Bangladesh.reismee.nl

Gekkenhuis!

Vandaag (donderdag) staat in het teken van portretten. Portretten van alle kinderen in het weeshuis. Dat klinkt allemaal heel leuk en mooi maar 'god' wat een gekkenhuis! (letterlijk en figuurlijk) Met mijn vingers in de oren kon ik deze morgen tot zeven uur blijven liggen, even snel wat eten en dan het weeshuis versieren met de meegebrachte ballonnen, confetti en slingers. Het ziet er erg leuk en vredig uit maar al snel wordt de rust verstoord want de kids zijn in aantocht. Op de planning staan 45 kinderen waarvan er zeker 25 zwaar gehandicapt zijn. Moet je je voorstellen; tientallen kinderen in een rolstoel crossen door de ruimte, een aantal kinderen zijn kreupel en kruipen over de vloer, bijna elk kind kwijlt, sommige zijn autistisch, de ander heeft het down syndroom of heeft last van spastische aanvallen maar toch mag het de pret niet drukken. We hebben het erg na ons zin en proberen van de foto's het beste te maken want 45 gehandicapte kinderen fotograferen is echt een vak apart :-)

Na wat bibberhandjes en kwijlkussen vertrekken we naar ons eigen verblijf om daar ook nog wat kinderen te fotograferen. Dit gaat een stuk sneller en is er tijd voor pannenkoeken. Weliswaar met meel en koffiemelk maar momenteel smaakt echt alles prima. Na een kleine dip in de temperatuur is de hitte weer terug van weggeweest en ben ik echt bekaf! Met de blaren op mijn voet en een ondefinieerbare bobbel op mijn hand ga ik languit op mijn bedje liggen. Macbook open, filmpje aan en deze fotografe doet vandaag echt helemaal niets meer!

P.S. De sinterklaasactie staat online: www.ikzetmijnschoen.nl

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!