Bangladesh.reismee.nl

Nog vier nachtjes slapen.

Donderdag is het dan eindelijk zover. Dan stap ik in het vliegtuig naar de andere kant van de wereld om daar midden in het 'niets' van Bangladesh aan mijn fotoreportage over de uitbuiting, mishandeling en verwaarlozing van kinderen met een verstandelijke beperking te beginnen. Net als in Kenia neemt de gezonde spanning toe maar is het wederom lastig te beoordelen waar ik nu weer terecht kom 'ik ga maar van het slechtste uit dan kan het alleen maar meevallen' Wel kijk ik nu al uit naar mijn aankomst in de hoofdstad Dhaka (met meer dan 10 miljoen inwoners één van 's werelds dichtbevolkte steden ter wereld). Overigens leven er in Bangladesh 141 miljoen mensen op een oppervlakte die slechts vier keer groter is dan Nederland dus dat wordt ouderwets zweten, knokken en klimmen :-)

Reacties

Reacties

kjoe

Hey Mas,

Ben je er klaar voor?
Nog 1 nachtje slapen en dan ga je. Wel weer superspannend allemaal. Nou iig een goeie reis en suc6 met fotograferen!!!

groetjes Jur, Kjoe en Zoë

Ria

Zaterdag en ik ben al terug uit Zeeland.Als eerste de e-mail geopend,Ja hoor zo te zien op de foto,s
lijkt het leven op straat veel op Kenia.Goed dat je reis zonder problemen is verlopen.Dat je 3 stoelen had kan ik mij voorstellen ,wie gaat er nou naar Bangladesh.Om je gerust te stellen de boys komen Zondag eten en roe neemt weer plaats in z,n vrouwtje weg mand.[is bijna versleten]Nou ik kijk uit naar de volgende berichten.Take care en tot de mail.Groetjes Fred en Ria

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!